Business Improvement

"Business Improvement" se refera la imbunatatirea afacerii tale, pas cu pas, incepand cu fiecare proces sub care se defineste prestarea serviciilor sau vanzarea proceselor. 

Un proiect de imbunatatire nu poate incepe fara ca o problema critica sa nu fie descoperita. Proiectul nu poate functiona fara un scop final, sau un proces asupra caruia sa se concentreze si fara o modalitate de analiza a respectivului proces, pentru a putea masura imbunatatirea. 


Proiectele se pot desfasura la orice scala, pentru orice tip de proces. 
      

De exemplu: un proces poate fi definit ca "inregistrarea in gestiune a datelor". In spatele acestuia exista o multime de pasi pe care cateodata ii ignoram. Parte dintr-un proces poate fi si un click al mouse-ului intr-o anumita locatie. 

Imbunatatirea unui proces se desfasoara foarte minutios si avand in vedere toti factorii ce pot fi influentati prin imbunatatirea finala. De aceea, in momentul in care se depisteaza o solutie pentru a influenta pozitiv problema critica asupra careia se axeaza proiectul, se demareaza un proiect pilot pentru a analiza posibilele modificari ce pot aparea proceselor din jurul celui ce va fi influentat.
Fiecare pas este analizat si testat, de aceea un proiect de imbunatatire nu poate da gres. Chiar si in cazul in care se depisteaza un "factor uman", solutia va exista intotdeauna, nu neaparat prin schimbarea angajatului in cauza cat prin antrenarea acestuia in scopul imbunatatirii. 

Un proiect de imbunatatire garanteaza gasirea unei solutii pentru problema critica in cauza si in acelasi timp dezvoltarea intregii afaceri, in sensul eficientei, eficacitatii si rapiditatii. 


Succes!