Your Identity

Identitatea companiei tale este cel mai important factor de luat in vedere, mai ales la inceputul afacerii.

Este ceea ce te diferentiaza de restul, te defineste si da prima impresie posibililor clienti.

Identitatea nu se rezolva atat de simplu precum a alege un nume care sa "prinda", ea este bazata pe o multime de factori diferentiatori.
Pe langa denumirea companiei, trebuie stabilit motto-ul acesteia, adica baza in jurul careia sa invarte intreaga ei activitate.
Un motto nu trebuie neaparat sa fie vreun citat celebru, dimpotriva, trebuie sa fie cat mai simplu, scurt dar extrem de cuprinzator.
Un motto ar trebui sa poata fi citit in fuga, insa in acelasi timp sa bantuie putin prin mintea vizualizatorului, sa ii dea de gandit si sa isi faca o idee asupra serviciilor prestate sau produselor promovate.

       Odata ce ai stabilit motto-ul, trebuie creat logo-ul companiei. Pentru unii oameni poate fi ceva derizoriu, insa logo-ul unei companii stabileste unicitatea acesteia, stilul si baza de abordare asupra clientului.
Logo-ul creat pentru compania ta trebuie construit astfel incat sa poata reprezenta intreaba imagine a companiei tale prin simpla prezenta pe un afis. Trebuie avut in vedere faptul ca cele mai mari companii din lume sunt recunoscute instantaneu numai prin aplicarea logo-ului intr-o pozitie strategica de advertising.

       Culorile alese pentru a-ti reprezenta compania nu sunt deloc de desconsiderat. Culorile tind sa transmita o anumita energie persoanelor, pozitiva sau negativa depinde de la caz la caz, astfel alegerea lor trebuie facuta in urma unei analize extrem de minutioase asupra starii pe care doriti sa o transmiteti posibililor clienti si in acelasi timp eliminand factorii ce ar putea crea reactii negative.


       Identitatea companiei tale este unul dintre cele mai importante aspecte, de care poate depinde in anumite cazuri si diferenta dintre success pe termen scurt sau o dezvoltare continua si prospera.

       Succes!